Galet.

Jag vet att ni älskar att höra om det galna vädret här. Igår var just en sådan lustig dag.
På förmiddagen gick jag runt med sandaler, leggins och linne. Sen vid tre tiden så hade det börjat snöa ute. Tur att jag har en hel garderob i bilen då, för oväntat väder.

Igår var en trevlig dag minsann, jag och Matt var och bowlade sen åkte vi till en vattenpipe bar. Väldans kul, synd att resten dumpade oss bara.





Sen så har jag gjot något dumt, som nog egentligen är bra. Fast just nu känns det mest dumt..
Han är ju så söt.

Kommentarer
Postat av: s

haha, låt mig gissa! han gick ner på knä och du kastade ringen i ansiktet på honom! stackars brandon

2010-03-11 @ 23:06:31
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, ja det er ikke enkelt å skjønne seg på været her. Har heldigvis ikke vært noe snø her oppe i dag, bare sol og fint:)

2010-03-12 @ 01:29:03
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0