I haven't slept in two days.

Jo det har jag visst, men inte så väldans bra. Jag ligger och tänker på Nisse hela tiden, hoppas bara att han blir bättre..

Iallafall så har det varit toppenväder idag, var ute och lekte hela dagen och hade det bra. Men nu ska jag snart jobba igenörhoppningsvis kommer Andrew hit och håller mig lite sällskap men man vet aldrig. Tydligen hade han jättemassa att plugga och så slutade han inte förrän 9 ikväll. Annars får jag väl underhålla mig med mitt inspelade Desperate Housewives och lite data. wihoo.

Nej men nu ska jag lyssna på sommarmusik och må bra. Mest bara för att livet är så fruktansvärt underbart ändå!








Åhh,sötingar. Ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Ellen

HejHej! Jag har fått förfrågan om jag vill bli au-pair i Denver men det är privat och måste isf söka till skola själv.. är lite nyfiken på vad du pluggar (man måste väl plugga genom organisation) och om det är svårt att plugga på amerikanska... skulle vara jättesnällt om du ville svara:)...



2010-03-30 @ 17:23:51
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0