Singstar?

Idag ska jag tydligen på dejt. Vi ska till en kareokebar, kan bli intressant detta. Får nog sänka några öl om man ska upp på scenen och kraxa. Det känns ju inte direkt bättre när killen jag ska ut med faktiskt kan sjunga, vafan. Och här sitter jag med en stundande förkylning, igen.
Tror ni inte att mitt nässpray har försvunnit?! Jag använde det en gång, vände upp och ner på hela rummet igår men det fanns ingenstans. Vet att jag hade det i väskan sist, det har väl trillat ut någonstans och fy för vad ledsen jag är just nu. Jag som blev så överlycklig när det svenska nässprayet kom på posten. Får väl bege mig till Walgrens och köpa ett ruttet amerikanskt. fyyyyy.



Inget att rekomendera.


Kommentarer
Postat av: mmautildah

hur är det med dig !:)?

2010-03-27 @ 09:00:27
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0