Vegas Baby, VEGAS!



Bara så att ni vet så kommer jag att bo här på min födelsedag, hur najs är inte det på en skala?
Det jobbiga är att vi inte åker förrän 20e maj, och jag längtar redan ihjäl mig. Det kommer bli så galet!
Sen kommer det ju faktiskt en kristianstadbo också minsann, ingen mindre än den legendariska Sandra Marklund (och för att svara på hennes kommentar i föregående inlägg, riktigt så dramatiskt var det inte!). Som sagt, kommer bli galet.





Ikväll var en rolig kväll förövrigt. Jag, Matt och Priscila åkte till Charlie Browns och hade lite middag och öl med några av matts kompisar. Det var skoj som fan om man utesluter hans kompis Dave från Boston. Ni säger att jag pratar mycket, jag är inte ens i närheten av den här killen. Han hade konversationer med sig själv, ställde frågor men svarade sedan själv på de. Men visst, en kille som bjuder på sig själv är väl kul och så.
Och som vanligt var Petra yngst i gruppen igen. Den som var närmast min ålder denna gången var 26. Jag känner mig inte alls som en liten plutt, inte alls..




Bööö, jag ursäktar alla miljoner meningsbyggnads fel i ovanstående text. Men jag är trött, och lite salongsberusad sådär. Men det är bara fint.


PS, Snart kommer mina parenteser hit och hilsar på mig. Längtar längtar längtar!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jäkla lyxliv du lever där på andra sidan Atlanten. Känner du igen din mamma när hon kommer tror du? Spännande! Pussar till dig

2010-03-12 @ 08:57:23
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: james

woho! jag läängtar också till den 20maj. då slutar vi snart skolan och då ska jag hem till sverige. wii.

2010-03-15 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0