You make me Smile

Snackade nyss med mor och far på telefjonken, trevligt värre. Kan inte förstå att de kommer att vara här hos mig om bara en månad. Det kommer att vara så overkligt och så bra.
Och jag är en sån nörd. Jag har redan fixat en extrasäng som jag ska sova på och så har jag fixat en överaskning som de kommer få på flygplatsen. Vill bara att tiden ska gå snabbare än snabbast nu!

Ikväll blir det lite middag med mina fina flickor och efter det så ska jag nog gå och kolla på bio med Andrew. Den där roliga filmen när hot tuben är en tidsmaskin eller något sådant. Verkar vara en perfekt film för oss båda med vår humor. haha

Annars har jag inget mer att rapportera tror jag. Skulle tagit massa bilder i helgen men märkte att min kamera var död när jag kom fram. Lyckat Petra, lyckat..

Förresten fick jag en fin kommentar från Stefanie, jag hade ju nästan glömt bort att det "snart" är min födelsedag. Eller egentligen inte, men det enda jag kan tänka på när det gäller min födelsedag är Vegas just nu.
 Så för er få som älskar mig. Önskelista.

- Pengar
- Solpuder från H&M
- Försvarets Hudsalva
- Jättemånga fina grattis kort
- Torrshampoo
- Saltlakrits.


Det var nog det enda just nu. Märks verkligen att jag inte bor i Sverige. haha


Såhär såg det ut när jag fyllde 20 i detta land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0