Återhämtning.

Mitt bloggande har varit under all kritik, men det är förståligt tycker jag.
Till att börja med ville jag inte blogga när mina föräldrar var här, inte för att jag hade hunnit med det om jag faktiskt velat.
Lämnade av de på flygplatsen i lördags för att direkt bege mig till clocktower grill och titta på Travis när han spelade. Sen bege sig hem till Travis och Adam med Grete och Bell och förtära allt för stora mängder alkohol.
Vilket resulterade till att Travis missade sitt flyg hem till Oklahoma, som turligt nog kunde ombokas till några timmar senare.
 Jag körde hem, somnade klockan åtta på kvällen och vaknade halv elva daen efter. Då har man varit trött!!

Så nu har både mina föräldrar åkt hem och Travis har övergett mig för att vara hos sin familj i oklahoma i två veckor. Jag känner mig ensam.
Men som tur är blir det vegas om 9 dagar så inte ska jag klaga inte. Och dagen efter jag är hemma från vegas är Travis hemma från Oklahoma :)


Nu ska jag göra mina läxor som jag har hamnat fetemycket efter med tack vare allt som pågått.




Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild Petra! Är det vid Grand Canyon?

2010-05-12 @ 00:52:33
URL: http://mostermalla.blogg.se/
Postat av: Görel

Ja! Plugga plugga plugga!! Tack för 2infon

2010-05-15 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0