Vegas baby!

Det känns som om att det enda jag skriver här på bloggen är ursäkter. Känns som om att jag helt tiden ursäktar mig för dålig uppdatering.
Det är ju jävligt sant, jag är värdelös på att uppdatera. Men å andra sidan så är detta min blogg och ingen annans. Jag skriver när jag har lust så är det bara. Och visst vet jag att jag droppar läsare, men är det egentligen så jävla viktigt?


Hursomhelst så var vegas toppenbra. Hade nog inte kunnat få en bättre 21årsdag.
Lite såhär såg det ut om dagarna.




Och lite såhär om nätterna.


 

Nu känner jag inte för att uppdatera mer. För jag har en dålig dag och det ska jag inte låta gå ut över er.

Mest handlar det om att jag inte vill åka tillbaka till sverige. Jag känner att jag knappt har några vänner kvar där längre. Och den känslan är den värsta.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ser ut att haft toppen dagar ju! Vi får hoppas att du kommer in på skolan du vill så du kan åka tillbaka. Men du måste ju hem och se min nya lägenhet. Kram kram

2010-05-28 @ 09:30:31
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Bennie

ser ut som du har hatt det skikkelig kult, AWESOME!

en kanoon 21årsdag :D

btw, du kan alltid komme på til meg når sverige blir for kjedelig :P Puss

2010-06-02 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0