Woooooooopa!

Sådär ja, om några timmar åker jag till Vegas!
Nedräkningen till tolvslaget och min 21årsdag kommer lätt bli mer värd än nyår. Kommer bli helt galet. Kul att jag faktiskt efter klockan 16.00 här kommer vara 21 i sverige. Och när klockan är 23.00 i Vegas kommer jag redan vara laglig här i Denver. Desa tidsskillnader.

Men snart så kommer ni få slippa höra mitt tjat. Och jag lovar att ta massvis med bilder..




Så för en sista gång.

IMORGON FYLLER JAG 21 OCH DET KOMMER SKE I VEEEEEEAS BAAAAAABY!


Såhär såg det förövrigt ut när jag fyllde 20 förra året om någon bryr sig. hahaha

Kommentarer
Postat av: Görel

Visst bryr vi oss!! Hoppas nu att du hade det bra!!

2010-05-22 @ 09:21:30
Postat av: Ellen

asså jag har så svårt att lixom uttrycka på engelska...(tror visseligen att det blir bättre när man kommer till USA) men ändå:)... Får åka enda ner till Malmö för intervjun så det kommer nog pirra hela vägen ner..hehe:).. men det ska sälert gå bra...



hoppas allt är bra med dej iaf:)

2010-05-27 @ 22:11:59
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0