The Story

Skrev ett långt inlägg som utlovat men märkte först nu att det aldrig publicerades eller sparades för den delen..


Eftersom jag inte orkar skriva allt igen och eftersom jag har valt att lägga all denna skiten bakom mig så tänkte jag dra den korta versionen.


Ni som känner mig kommer säkert ihåg Emma. Tjejen som jag umgicks med i princip varje dag mina första 8 månader i USA. Hon som efter mycket skitsnack och elakheter blev någon som jag absolut inte ville assosiera mig med längre.
Och så vet ni ju även vem Travis är. Killen som jag dejtade i nästan 7 månader, han som skulle komma till Sverige.
Sen har vi tredje parten i detta Tess. Föredetta aupair som en vecka innan jag åkte tillbaka till Sverige kom till Denver för att denna gången börja plugga.

Mina första dagar hemma i Sverige pratade jag med Travis i kanske 4 timmar varje dag. Jag ställde in saker med mina vänner här hemma så att vi kunde prata, för jag saknade ju honom så mycket.
Sen efter en vecka åkte Emma till Denver för att hälsa på Tess, hon hade aldrig träffat Travis innan.

Jag snackar med Travis och så berättar han för mig att han umgåtts med Emma, eftersom att han känner Tess och Johan. Jag erkänner att jag inte gillar det helt med tanke på vad hon gjort mot mig. T säger att jag inte ska oroa mig, han tycker att hon är skit trist och umgås inte med henne men hon hänger liksom på vad de än gör.
 Samtidigt som detta händer ringer T svenska ambassaden för att försöka få ett visum till Sverige tills jag kan komma tillbaka till Denver.
Han frågar även mig om jag hade kunnat överväga att gifta mig med honom så att jag kan komma tillbaka.

Medans han säger alla dessa sakerna till mig så inleder han ett förhållande med Emma. De kände och umgicks i en vecka och är numer ett par. Hon i Sverige han i Denver.
Tess visste om allt detta hela tiden utan att säga någonting till mig, hon sger även till E att det är ok att jag och T inte var så seriösa.

T svar på detta är att vi var ju aldrig ett par, vi var bara kompisar.


Så nu vet ni i korta drag vad som har hänt. Jag har blivit totalt jävla förd bakom ljuset och känner mig så jävla dum och naiv som verkligen trodde på allt han sa.



Men nu struntar jag i detta. Nya friska tag och självklart är planen fortfarande Denver i augusti.
För trots att jag har förlorat många där vet jag fortfarande att de bästa är kvar, de jag alltid har kunnat lita på. Och i allt detta som har hänt har jag blivit så fruktansvärt tacksam för de som har ställt upp, insett vilka fina vänner jag faktiskt har.
 Och om jag var T skulle jag inte känna mig så säker. Med tanke på att han inte var så poppis bland mina fina pojkar innan gjorde detta absolut inte saken bättre.


What doesn't kill you only makes you stronger!


Kommentarer
Postat av: okänd läsare

känns bra att läsa att du e tillbax kram på dig

2010-10-24 @ 05:45:23
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Så jävla ägda både Emma och Travis är.. Pinsamma människor!!!

2010-10-26 @ 14:40:00
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: jennie

Förstår inte hur man kan göra sådär! Tur att du kom på de innan det var för sent!



Fin blogg! :)

2010-10-26 @ 14:59:24
URL: http://jennielandstrom.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

hihih jaa the story :D

2010-10-26 @ 15:22:29
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Bell

I actually just translated the whole thing!:) Thank god for google haha

Get you stuff next week babe Xo

Miss you here!

2010-10-28 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0